2010. május 7., péntek

8. Fejezet

Sziasztok! Itt a 8. fejezet. Ehhez is szeretnék minimum 3 kommit, de az 5-nek örülnék a legjobban. Többre nem is számítok, de ha több lenne, akkor nagyon boldog lennék. El szeretném mondani, hogy ezek után jönnek az izgalmas részek, szóval ha szeretnétek a folytatást, akkor írjatok nekem sok sok kommit! Jó olvasást!

Ezt nem hiszem el! Miért találkozik Theo egy vámpírral? Biztos valamit félreértek. Biztos csak eltereli a figyelmét , és utána levadássza.


Azonban nem ez történt. Elkezdtek beszélgetni. Mintha már ismernék egymást. Közelebb osontam a bokrok között, hogy halljam, miről beszélgetnek.

- Van valami új hír?- kérdezte a vámpír.

- Nem igazán. Kezdenek megkedvelni. Lassan szerintem megbíznak bennem. Azt az egyet sajnálom, hogy hazudnom kell a hugomnak.

- Theo, nem lenne szabad szoros érzelmi kapcsolatba kerülni senkivel.

- De…

- Figyelj én megértem, hogy mit érzel. Én is imádom a hugomat. Bármit megtennék érte, de ha megtudná, hogy igazából velünk vagy, akkor az nem lenne jó.

- Jó értem, de bizonyos értelemben én most áruló vagyok. – mondta Theo kicsit szomorú hangon.

- Ne feledd, hogy a mi családunk nevelt fel. A vámpírvadászok eldobtak maguktól, és mi befogadtunk. Akkor lennél igazi áruló, ha átállnál az ő oldalukra, és szembeszállnál velünk. Mi vagyunk a családod.

- Tudom. De Norah-val lett egy új családom. Egy másik. Természetesen titeket is szeretlek, és téged is, Noel, úgy szeretlek, mintha a testvérem lennél. De mi lenne, ha megpróbálnám meggyőzni
Norah-t?

- Nem hinne neked. Meg ne próbáld!- mondta kissé parancsoló hangon. – Csak elszúrná az egészet.

-Rendben. Ígérem nem szólok neki semmiről.

- Jövő héten ugyanilyenkor ha találkozunk, megbeszéljük a tervet, és hétvégén megtámadjuk a vámpírképzőt.

Mi van??? A vámpírok meg akarják támadni a sulit? Azt hiszem jobb ha visszamegyek a suliba. Figyelmeztetnem kell Ms Winbow-t és a többieket.

Visszarohantam a suliba. Azt hittem, már sose érek vissza. Odafele nem tűnt ilyen hosszúnak az út.

Bebújtam a két kerítésléc között, és az iskolába beérve felszaladtam az első emeletre, egyenesen az igazgatói szobába.

Szinte berontottam az ajtón. Ms Winbow az ijedtségtől felugrott a székről, amin ült.

- Norah, mi történt? Miért rontottál be ilyen hirtelen?- kérdezte kissé aggódva, de a meglepődöttség még érezhető volt a hangjában.

- Nagyon sajnálom Ms Winbow, hogy csak így magára törtem, de egy nagyon fontos dolgot kell megosztanom önnel.- mondtam lihegve, ami érhető volt, hiszen egészen idáig futottam.

- Rendben van. Ülj le, fújd ki magad. Nem kérsz egy kis vizet?- kérdezte kedvesen.

- De, kérnék szépen egy pohárral.- a torkom kapart, és a szám is teljesen kiszáradt.

- Tessék.- nyújtotta felém a poharat Ms Winbow.

- Köszönöm.- egy levegőre megittam az egész pohár vizet.

- Most pedig mesélj, mi az a nagyon fontos dolog?

- Tudja Ms Winbow, Deborah-val először csak heccből követtük Theo-t, mert párszor eltűnt, és kevésbé hihető sztorival állt elő utána. Az elején nem lelkesedtem az ötletért, hiszen mégis csak a bátyám, de meg akartam tudni, ha titkol valamit. A lényegre térve, ma rajtam volt a sor. Délután kiment a suliból, és átmászva a kerítésen az erdő felé sétált.

- Tehát Theo Brightmore elhagyta az iskola területét?

- Igen.

- És te gondolom utána mentél.

- Igen Ms Winbow. Sajnálom. Tudom, hogy ezt tiltja az iskola házirendje, de tudni szerettem volna, hogy miben mesterkedik.

- Rendben, folytasd.

- Azt hittem, hogy csak sétálni akar, de egy tisztáson megállt, és egyszer csak jött egy vámpír. De Theo ahelyett, hogy bezárta volna a nyakláncába, ami mellesleg nem is volt rajta, puszipajtásként üdvözölték egymást. Elkezdtek beszélgetni, és a beszélgetés lényege az volt, hogy a vámpírok meg akarják támadni az iskolát.

- Ez…ez most komoly?- kérdezte Ms Winbow düledező szemekkel. – Nem értettél félre valamit?

- Sajnos nem hiszem. És…és szerintem Theo egy kém. A Noel nevű vámpír azt mondta neki, hogy ők a családja, és árulás lenne részéről, ha velünk, vámpírvadászokkal
lenne a harc idején.

- Ez nagyon érdekes. Köszönöm, hogy megosztottad ezt velem.

- És mit csináljunk most Theo-val?

- Szerintem csináljunk úgy, mintha semmit nem tudnánk a tervéről. És kérlek Deborah-val együtt folytassátok ezt a kémkedős sztorit. És ha bármit megtudnátok, azonnal értesítsetek. Én még ma este összehívom a tanárokat egy gyűlésre.

- Rendben. Ha nem haragszik akkor most elmennék értesíteni Debbyt is.- mondtam, és felálltam.

- Menj csak nyugodtan. És köszönöm, hogy megosztottad velem ezt az információt. – mondta, én pedig elindultam az ajtó felé.

- Várj csak Norah!- szólt utánam Ms Winbow. Hátrafordultam. Ő odajött hozzám, és megölelt. Kicsit furcsálltam, de azért visszaöleltem. – Régen beszélgettünk úgy, mint anya-lánya. Tudom, hogy csak a nevelőanyád vagyok, de én lányomként szeretlek. Ha vége ennek az egésznek, dumálunk egy kicsit rendben?

- Az nagyszerű lesz!- mondtam mosolyogva, mire ő megpuszilta a homlokomat búcsúzóul.

Az igazgatói szobát elhagyva elindultam a szobánk felé. Reméltem, hogy ott találom Debbyt. Minél hamarabb el akartam mondani neki ezt az egészet. Benyitottam a szobába, és szerencsémre bent volt. Az ágyán feküdt, zenét hallgatott, és olvasott. Mikor meglátott, kikapcsolta az mp4-ét, és kíváncsian várta, mit akarok mondani.

Elmeséltem neki az egész Theo- ügyet. Egyes részeknél tágra nyílt szemmel nézett.

- Ezt nem hiszem el!- mondta felháborodottan barátnőm.- Hogy képes erre? Hogy képen az arcunkba hazudni minden egyes „eltűnése” után?

- Nem tudom Deb. Mindenesetre Ms Winbow azt mondta, hogy folytassuk a kémkedést.

- Legszívesebben azonnal beolvasnék neki egyet.- mondta dühösen Debby.

- De nem tehetjük. Ms Winbow azt is mondta, hogy csináljunk úgy, mintha semmiről nem tudnánk, egészen addig, amíg az iskola vezetősége és tanárai ki nem találnak valamit.

- Rendben. Megpróbálom. De lehet, hogy kicsit undokabb leszek vele mostantól.

- Nekem se lesz könnyű, elhiheted.
Kopogtattak a szoba ajtaján.

- Ki az?- kiáltottam ki.

- Én vagyok az, Theo! Beengedtek?

- Viselkedj természetesen! – súgtam oda Debbynek, mielőtt kinyitottam volna az ajtót.

- Sziasztok!- köszönt vidáman bátyám.

- Szia!- mondta Deb is, de egy kis gonoszsággal a hangjában. Megböktem a könyökömmel.

- Mit szólnátok, ha kártyáznánk?- kérdezte vidáman, és meglóbálta a paklit.

- Szuper! – mondtam, és próbáltam lelkesnek tűnni.

A délután hátralevő részében kártyáztunk, majd lementünk vacsorázni. Vacsi után leckére hivatkozva felmentünk Debbyvel a szobába. Lefekvés előtt még megterveztük, hogy hogyan folytassuk tovább a kémkedést.

6 megjegyzés:

  1. Én vagyok az első!!!!

    Uhh -.-

    Én biztos nem mondtam volna meg az igazgató nőnek. Először megkérdeztem volna róla a tesómat. Norah szerintem már most félre értett valamit. Ebből még nagy baj lesz.

    Mit szólsz az új képemhez? Én szereztettem. Kár, hogy nem látszik az apró betűs rész.

    Felfedeztem valamit. Eddig erre még nem is gondoltam. Idézek tőled egy kis részletet. Többször is elolvastam de mindig ugyan arra jutottam. Íme az idézet:

    - Figyelj én megértem, hogy mit érzel. Én is imádom a hugomat. Bármit megtennék érte, de ha megtudná, hogy igazából velünk vagy, akkor az nem lenne jó.

    A hugomat szó keltette fel az érdeklődésemet.
    Akkor most Noel és Norah testvérek? Vagy Noel testvére Debby? Nagyon érdekes.

    Remélem meglesz még a három komi. Siess a frissel. :D

    MOst vettem még csak észre hogy ez milyen hosszú komi lett. Szerintem ez lett eddig a leghosszabb megjegyzésen. Látod mennyire szeretlek? Hm...?

    VálaszTörlés
  2. Most, hogy megint elolvastam a megjegyzésem eszembe jutott az a rész hogy idézem:

    - Ne feledd, hogy a mi családunk nevelt fel. A vámpírvadászok eldobtak maguktól, és mi befogadtunk.

    De nem dobták el maguktól nem? Ha jól emlékszem akkor a szüleik meghaltak. Vagy ezt Theo nem tudja? Hmm.... Sok sok megválaszolatlan kérdés.

    VálaszTörlés
  3. szia! aranyos, ahogy gondolkodsz :) Látom nem figyeltél az előző fejikben. Theo és Norah testvérek. Ez nem titok. A többi kérdésedre sajnos nem válaszolhatok, de ígérem ki fog derülni.
    Köszönöm szépen a hosszú komit!

    VálaszTörlés
  4. sziaa.
    Jó lett, és sztem jó, hogy először az igazgatónak mondta el.
    Ott húzta az időt, ivott meg minden, má azthittem else mondja. -,- xD
    Én tuti azzal kezdtem vna h bemegyek az ajtón és: A vámparok megakarják támadni a sulit! xD
    Theo... xD nem tok mit mondani.
    Noel Norahval fog összejönni. :D sztem.
    Debby meg esetleg Theoval. :DD
    Ja...
    Majdnem elfelejtettem xdd
    az kicsit röhejes volt:
    1 vápír kilóméterekről meghallja ha van vki a közelben, nem hogy 10m-re!!!
    Na puszii.

    VálaszTörlés
  5. szia! örülök, hogy tetszett a feji neked is. Lehet, hogy én is úgy reagáltam volna, mint ahogy te leírtad!
    ezek nem twilightos vámpírok, így nekik nem olyan kifinomultak a hallásaik. Noel egyébként is mással volt elfoglalva. :)
    köszi a kommit!

    puszí

    VálaszTörlés
  6. Szijja!

    Hát ez egy újabb remek rész lett! És ezt nem azért mondom/írom, mert füllentek, mert én tényleg így gondolom, hogy tök jól írsz!:):)

    Miért van olyan érzésem, hogy Norah mindig félreért valamit?
    Oh, de ez a kémesdiXD Ez olyan dedós nem?
    Jaj, de pesszimista vagyok ma! :)

    Nah mindegy! Siess a kövivel!

    Pux ;)

    VálaszTörlés